En in de korte nieuwsberichten... - Reisverslag uit Potchefstroom, Zuid-Afrika van Ans Hekkenberg - WaarBenJij.nu En in de korte nieuwsberichten... - Reisverslag uit Potchefstroom, Zuid-Afrika van Ans Hekkenberg - WaarBenJij.nu

En in de korte nieuwsberichten...

Door: Ans

Blijf op de hoogte en volg Ans

04 Juni 2012 | Zuid-Afrika, Potchefstroom

Het masteronderzoek is af! Ingeleverd! Finito!
Het wachten is nu nog op het eindcijfer, maar volgens mijn begeleider hoef ik me 'geen zorgen' te maken.
En, gezien ik altijd goed luister, zal ik dat ook zeker niet doen de komende drie tot vier weken.
Zorgen zijn nu eenmaal geen optie als je omringt wordt door impalas op de kale vlaktes, of hippos spot in de wetlands, of olifanten gaat zoeken, de wildernis in gaat, the Wild Coast ziet, in boomhutten slaapt, Tsitsikamma ontdekt, Coffee Bay, Cape Agulhas, Kaapstad…!

Morgen ga ik naar Boksburg, woensdagochtend sta ik op het vliegveld om Jorrit te ontvangen, en vrijdag springen we bij de ochtendgloren onze huurauto in om de grote reis te beginnen.
Een tijdje radiostilte kan het gevolg zijn… maar als ik terug ben in Nederland zal ik niemand de verhalen besparen. Niemand. Be prepared.

Over en uit.

• 04 Juni 2012 - 12:56

Mandy:

wooot, fijn dat het af is !! geniet van je laatste paar weken en ik ga alvast in de rij staan om 1 van de eersten te zijn die je verhalen mag aanhoren ;) xx

• 04 Juni 2012 - 13:03

Els:

Oh nee, tweedst! :s have fun mop! En snel thuiskomen. Loves you!

• 04 Juni 2012 - 13:09

Jo:

Poeh poeh wat heb jij het slecht! Veel plezier meis. love you

• 04 Juni 2012 - 13:50

Karin:

Geweldig, een heerlijke mijlpaal!
    Wij brengen Jorrit het eerste centimetertje op weg..
    Een mooie tijd samen

• 04 Juni 2012 - 13:50

Karin:

Geweldig, een heerlijke mijlpaal!
    Wij brengen Jorrit het eerste centimetertje op weg..
    Een mooie tijd samen

• 04 Juni 2012 - 14:03

Lijn:

Lieve Ans,

Wat goed dat het einde nu in zicht is! Je hebt je rust en vakantie nu dubbel en dwars verdient en je mag trots zijn op jezelf hoor!!
    Lekker gaan genieten met mijn broertje :)
    Wij zijn hier super jaloers op jullie 2!

Dikke kus en knuffel!

• 04 Juni 2012 - 16:31

Marij En Henk:

Lieve Ans Ga lekker genieten samen met Jorit. wij wachten nog wel even in dit natte koude nederland.

• 05 Juni 2012 - 07:01

Henri:

Jorrit zit hiet al te popelen om naar het vliegveld af te reizen. Veel plezier samen.

• 05 Juni 2012 - 07:29

M-L:

Fijn, dat alles klaar is. Nu alleen nog maar genieten. Deze tijd nemen ze je niet af.

• 05 Juni 2012 - 07:40

Car:

Nou Jorrit zit in de auto hoor..onder strenge begeleiding ;) om hup-hup te vliegen! :D Wil wel mee :D :(

• 05 Juni 2012 - 08:00

Han:

aaaaaaaaaaaah :D :D :D

• 05 Juni 2012 - 17:03

Saskia:

goed he, onderzoek af en nu vakantie. Wat zal dat een heerlijk weerzien zijn!!! Jorrit was er in ieder geval echt aan toe. Heel veel plezier, jullie tweetjes, en tot ziens!

• 05 Juni 2012 - 18:07

Way En Nelly:

Hoi Ans, geweldig gedaan. Hopelijk zijn we nog op tijd om je een geweldige tijd te wensen samen met Jorrit. Geniet er van en tot gauw in Nederland.
    Groetjes

• 05 Juni 2012 - 18:44

Karin & Christophe:

Hoi Ans,

Super gedaan. Nu rest je niets anders dan te GENIETEN !
    Veel plezier op jullie rondreis.
    Groetjes van ons en dikke kus van Maxence